Sabtu, 7 Februari 2009

Otak kiri dan Otak kanan

huarghhh.......

Artikel kali ini ingin berkongsi dengan para pembaca novel yang sedang hangat dipasaran. Dengan harapan supaya novel-novel ini tidak hanya hangat-hangat tahi ayam (aku tak penah pegang tahi ayam tau). Novel pertama yang ingin dikongsi bersama ialah :


Tajuk : Akan Menghantui
Harga : RM 19.90
Terbitan : Depan PC Sdn. Bhd.

Novel ini mengisahkan seorang pemuda bernama Che Amat yang tersampuk semangat kura-kura setelah seharian suntuk menghadap komputer. Pada malam berikutnya, beliau telah bermimpi berjumpa si naga-naga. Beliau yang bekerja sebagai penghabis beras, terpaksa meneruskan kerja tersebut akibat tersampuk semangat si kura-kura. Ingin mengetahui kisah selanjutnya? Apakah yang akan terjadi kepada diri beliau? Dapatkan novel ini di pasaran ( kalau jumpa wa tabik sama lu).

Novel kedua ialah :

Tajuk : Ayam Jantan
Harga : RM 13.60 (bkn sekilogram)
Terbitan : Depan PC Sdn. Bhd.

Novel yang mengisarkan tentang seorang kanak-kanak yang sungguh malu untuk bersosial. Beliau mendapat keberanian untuk bersosial sejurus selepas membeli dan memelihara seekor ayam jantan. Melihatkan perlakuan ayam tersebut, Aiman mula menjinak-jinak kan diri dengan masyarakat. Untuk mengetahui kesudahan kisah Aiman, dapatkanlah senaskah "Ayam Jantan" di pasaran.


p/s-cerita tiada berkenaan dengan pengarang.

(aktiviti selepas ini :Rabbit33:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)