Ahad, 1 Februari 2009

Perak 3 Gathering ___Pertemuan ahli Perak 3

:Cat06:Assalamualaikum w.b.t ...:Monkey19:

Hari ni wa nk kongsi ngan lu orang tentang pengalaman wa di arena berbual di alam maya ( rujuk port sebelum²nya atau klik disini).

Wa bergiat aktif dalam arena ini setelah wa menamatkan pengajian Seni Halus pada bulan 6 tahun 2008. 'Chat Room' :Rabbit46:pertama dan yang menjadi 'chat room' tetap wa ialah Perak Tiga. Di dalam 'room' tersebutlah wa berkenalan dengan Palie(sifoo),Tiya,Roll da ramai lagi orang seperti wa yg turut serta di dalam 'room' tersebut yang ingin mengisi masa lapang ( walau tak berfaedah sangat).

Setelah berbulan² berbual disana, kami telah sepakat untuk bertemu di Shah Alam. Masa tu bulan puasa, so dengan menaiki Suzuki FX wa:Monkey49: gerak ke Shah Alam pada jam 4.00 petang. Sampai disana lebih kurang jam 6.00 petang. Kami bertemu di perkarangan GIANT Seksyen 13. Disitu lah wa bertemu dengan Bro Cak, Chu, Ayu( awek Chu), Iz dan Bubu. Setelah berbincang hampir setengah jam, kami sepakat untuk menuju ke Glenmerie untuk berbuka puasa Di situlah wa bertemu dengan Gurl Mentel:Monkey41:dan Naha. Kami meluangkan waktu bersama dengan perbincangan (bual kosong) tentang aktiviti² di 'room'.

Selepas pertemuan kami kali pertama, timbullah idea untuk mengadakan pertemuan kali kedua krew² Perak Tiga. Pertemuan kali kedua ni wa malas nk taip panjang². So lu orang tengoklah video yang wa sediakan nih. Pertemuan kali ini dihadiri oleh ahli baru iaitu Je'an, Lisa, Aen,Chik dan Shafiz.


Lokasi vide ini ialah McD Seksyen 26 (sebelum di boikot)

:Man14:....Sekian....:Man13::Man11:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)