Khamis, 19 Februari 2009

Another Reconstruction

:Rabbit08:Arigato gozaimasu... Zhongwu hao... Selamat tengahari......

Jintian, wo bu zhidao .... susah pula nak berbahasa Mandarin.... HA HA HA.... Hari ni nak kongsi dengan anda semua gambar² yang telah mengalami bina semula...



Model : Aku
Lokasi : Fakulti Sains Gunaan (sains guna³..wakaka)
Waktu : Lepas istiadat konvokesyen


Model : Aku
Lokasi : Galeri TNZ (Golden Lounge)
Waktu : Lepas istiadat konvokesyen



Model : Aku
Lokasi : Pantai Sungai Limau
Waktu : Petang² tdak

Model : Aku
Lokasi : Taman Cahaya Seri ALAM
Waktu : Bersalji ( di Malaysia??)

Saja aku nak berkongsi minat disini. Sesiapa yang mempunyai minat dengan aku, kita boleh berkongsi sedikit sbanyak pengetahuan....Adios amigos....Zaijian wo de pengyou....:Rabbit28:


Menuju bintang gemilang cahaya.....nananana...nananana:Rabbit49:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)