Jumaat, 13 Mac 2009

Batik Gulf -- part 2

Jam 0230, kami sampai di Teluk Intan. Setelah bertemu Razzo di hadapan Menara Condong, dan hasil perbincangan, kami (Razz, Lyn, Wan, aku) menuju ke Medan Kidd untuk mengambil ahli seterusnya ; Syha. Razz kabokan bahawa Medan Kidd adalah tempat perhentian bas untuk old timer sebelum terbinanya Medan Gopeng yang menjadi tumpuan perhentian bas. Dalam perjalanan kesana, kami singgah sebentar untuk membeli buah tangan yang untuk Ada@Vee di Ayer Kuning.

Sebelum singgah membeli buah tangan , Cham menelefon Razz bertanyakan hal tentang dimana hendak berjumpa. Dan Razz menyatakan bahawa akan berjump di Medan Kidd. Sampai di Medan Kidd, hujan mula menitis setitis demi setitis. Tak lama kemudian hujan tak berapa nak lebat. Setelah bertemu Syha, Yusmi kunjung tiba bersama Cham dan Farah.

Setelah berkumpul (3 biji kereta, 5 orang penumpang, 3 0rang pemandu), kami menuju ke Persiaran 19 Silibin ; kediaman In (Ada@Vee). Dalam perjalanan, kami melakukan putaran U di roundbout. Kereta Yus lepas, Razz lepas.......Lyn:pge46:. Berlaku satu tragedi dalam hujan di roundbout. Remuk bumper dan bodynye. Pemandu van (pesalah) dengan slumbernye menyatakan supaya kemalangan ini di beres hanya di tengah jalan.:pge46: Ape kejadahnye ???

bersambung..........

2 ulasan:

  1. hak ilahh
    xsiden ke?

    aku mmg nyampah roundbout silibin!
    tambah lak ade drebar cine totok
    ngan drebar bas roadways n general yg suka himpit2

    ponn ponn (bunyik hon)
    mnandakan aku takleh komen pnjg2

    BalasPadam
  2. kemalangan kecil...tak berapa nk truk...

    BalasPadam

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)