Sabtu, 12 Julai 2008

Ntah.....
Melalui hr2 yg mendatang selepas tamat pengajian ni sesuatu yg boring lak jd nya. aku seorang bekas penuntut di Univcersiti Teknologi MARA dalam bidan Seni Halus. setelah tamat pengajian aku mula mencari kerja melalui jobstreet.com. iklan yg pada kebiasaannya aku pohon pekerjaan ialah bidang pengiklanan. setakat ini sudah 3 temuduga aku telah hadapi. salah satunya jawatan designer houseware. hasil ke3 temu dan duga itu "kami akan tepon nnt".hurm....dengan kenaikan harga minyak membuatkan perbelanjaan menuju tempat temuduga itu bertambah.bukannya senang untuk aku menemui tmpat itu..malahan pernah aku berlegar dikawasan itu sehingga 1 jam sebelum menemuinya...semuanya menjadi pengalaman untuk aku.

agak mencabar juga untuk memohon pekerjaan jika kita memilih bidang ini. tp aku percaya bahawa rezeki itu berada dimana2 saja. cuma antara halal atau haram.

aku mengisi kelapangan di hari2 yang ku lalui dengan bersembang di siber.menggunakan yahoo messenger, aku dapat ramai kawan siber yang kebanyakannya dikalangan masyarakat melayu .ada juga 2 tiga irang berbangsa asing.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)