Sabtu, 19 Julai 2008

MIMPi

semenjak dua menjak ni aku selalu bermimpi...

kelmarin aku mimpi hantu...uishhh seram banget sich...aku main kejar2 ngan hantu tu...seram ....bile aku terjaga jam menunjukkan kol 4 pg. baru kol 4...seram sejuk gak bile terjaga tu....uirsh... ku pandang kiri kanan (takot de an2) HAHAHA...

semalam lak aku mimpi jumpe member sekolah aku..time skolah menengah....adusss....rindu lak rasanya....ermmm..mimpi g makan2 n jalan2 ngan dorang....seminggu sebelum mimpi an2 tu aku mimpi beromen...hahahaha...mimpi basah kot...huhuhu...ngan sape aku xtau...kehekehkeh...ade sekali tu aku mimpi terjun n jatuh gedebuk....terjun dari papan anjal tapi xde kolam air kat bawah...dah jatuh aku sedar lagik..tp tak bergerak...aku nangess...sebab sakit kot...huhuhuhu...

hal mimpi ni....aku rase r kn...mimpi ni perkara yang xkan berlaku dalam realiti...ataupon perkara yang sebaliknya akan berlaku dalam mimpi...ermmm...entah lah...kalau aku mimpi an2...mungkin dialam realitinya aku xkan berjumpa ngan an2 or bertanya khabar...xpon aku akan jumpe an2 dalam bentuk lain...aku mimpi aku terjun n jatuh gedebuk...realiti xkan r aku yang waras ni nk terjun x pasal2...giler meroyan ke ape...atau realitinya disebalik itu...yakni aku akan melonjak naik dan jatuh gedebuk menyembah bumi....entah...xsiapa tahu...hanya takdir yang menentukannya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)