Sabtu, 19 Julai 2008

Hidup ini....

terasa bosan dok di rumah tanpa membuat sesuatu yg berfaedah...mencari keje ....blom pasti lagi ada yang akan menerima...malas aku nk susun ayat bg sedap...tabur je r...ermmm...aku sebenarnya penat...walau berehat kat umah jer....tp penat otak aku...xde mende nk pk...asyik pk nk keje je....penat2...adesss....kalo dapat lepak ngan member2 ade jgk hilang penat pk kn kerja....
adesssss...aku penat....xsabar aku menantikan jawapan temuduga...aku nk keje...nak buat perkara yang selalu aku buat...pk...memikirkan...bg tajam lagi daya pemikiran aku...aku nk jd sehebat albert...aku nk jd feymes cam ...macam...sesiapa je r yang feymes....aku dah muak main ym...semua pembohongan belaka...argghhhh!!!! cam shiall terasa ditipu....cam sengal....esok mungkin aku akan berkebun....kebun bunge depan umah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)