Khamis, 21 Mei 2009

PD Gath~~~~3


.Posing sebelum ke Pizza Hut.



ermmm.....
kelupaan pula....
pe ek yang berlaku ??

Secara ala kadar aku ingin menyudahkan ape yg berlaku pada gath PD. Aku bangun awal pagi hari itu. Agak awal la dlm pkl 11. Tanpa membasuh muka, dengan tahi mata berselepat, aku dgn sim trun kebawah utk mandi kolam. Tak lama kemudian semuanya trun utk mandi kolam bersama. Kami mandi sehingga jam menunjukkan jm 1 tengahari. Setelah semua siap, jam menunjukkan pukul 3. Kami terus memutuskan untuk menikmati pizza sebagai hidangan tengahari (petang).
Setelah pesanan take-away siap, kami terus ke tepi pantai untuk menikmatinya ( bukanlah Pizza Hut tu terletak di tepi pantai ok!!!). Aku, Razz, Kumi, Ayie, Lyn, Leo dan Sim sama-sama menikmatinya sambil bersembang² tentang kenangan YM. Sedar tak sedar sudah jam 6, dan sudah tiba masanya untuk kami berpisah.

Kami berkumpul di hentian Nilai utk sesi bergambar .



.Kumi n Lyn, Sim terselit disitu.


.Aku.Lyn.Ayie.

.Leo.Soul.Razz.

2 ulasan:

katakan.saja.apa.mahumu. itu.komen.kamu.bukannya.milikku.hehehehe
(kecualiyangberadadibawahnamaku)